Witryna jest w trakcie tworzenia i mogą wystąpić pewne problemy z tłumaczeniem.

 Stać się poszukiwanym zawodem

Projektowanie stron internetowych: od podstaw do pierwszego portfolio

Czas trwania
4 miesięcy
Start
20/09/2025
Format
Niedostępny
Cena
3625 zł
Okładka kursu

Czego się nauczysz

 Figma, typografia, siatki, kolor, logika UX, adaptowalność, przygotowanie do makiety, prezentacja makiety, przyspieszenie pracy z sieciami neuronowymi.

Harmonogram
Sobota, 13:00–14:30
Są jeszcze wolne miejsca
8

 Program kursu

16 modułów – od podstawowych zasad do gotowego układu

Każdy moduł to lekcja praktyczna: krótka teoria, analiza przykładów i praca nad własnym projektem.

  1. 01

     Lekcja 1. Kim jest współczesny projektant stron internetowych?

    W pierwszej lekcji przeanalizujemy, czym zajmuje się współczesny web designer, jakie zadania rozwiązuje i dlaczego jego praca jest ważna w świecie cyfrowym. Uczestnicy zapoznają się z koncepcjami UI i UX, nauczą się odróżniać dobry design od złego oraz zrozumieją, jak działa percepcja wizualna strony internetowej. Omówimy, jakie są dostępne formaty interfejsów: strona internetowa, landing page, aplikacja webowa, aplikacja mobilna.

  2. 02

     Lekcja 2. Podstawowa kompozycja i równowaga wizualna

    W tej lekcji omówimy podstawowe zasady kompozycji: siatki modułowe, równowagę wizualną, hierarchię elementów i wzorce percepcji. Przyjrzymy się, jak ludzie „odczytują” ekrany i jak kierować ich uwagę za pomocą designu.

  3. 03

     Lekcja 3. Kolorystyka: praca z kolorem i uwagą

    Uczestnicy dowiedzą się, jak działa koło barw, czym jest kontrast, temperatura barw i jak kolor wpływa na emocje użytkowników. Porozmawiamy o psychologii koloru, nauczymy się, jak zbierać palety barw i stosować je w projektach graficznych.

  4. 04

     Lekcja 4. Czcionki i typografia

    W tej lekcji poznamy anatomię czcionki, różnice między krojami pisma oraz zasady doboru par czcionek. Przeanalizujemy, jak poprawnie budować hierarchię tekstu, dobierać czcionki do projektu i wykorzystywać je do wzmocnienia przekazu wizualnego.

  5. 05

     Lekcja 5. Odniesienia wizualne i obserwacja

    Lekcja poświęcona jest rozwijaniu gustu projektanta. Nauczymy się, jak gromadzić tablice inspiracji i materiały referencyjne, analizować prace innych osób oraz wykorzystywać selekcję wizualną do odnajdywania stylu i inspiracji.

  6. 06

     Lekcja 6. Wprowadzenie do Figmy

    Uczestnicy zapoznają się z interfejsem Figmy, nauczą się pracować z ramkami, komponentami, autoukładami i stylami. Stworzymy pierwszy prosty układ i opanujemy podstawowe narzędzia potrzebne do pracy.

  7. 07

     Lekcja 7. Projektowanie responsywne i Mobile First

    Przyjrzyjmy się, czym jest projektowanie adaptacyjne, dlaczego ważne jest, aby zacząć od wersji mobilnej i jak inteligentnie przebudować interfejs dla różnych urządzeń. Poćwiczymy korzystanie z responsywnej siatki i ograniczeń w Figmie.

  8. 08

     Lekcja 8. Podstawy UX i scenariusze użytkownika

    W tej lekcji skupimy się na logice interakcji użytkownika z interfejsem. Przeanalizujemy koncepcje ścieżki użytkownika, przepływu użytkownika, CJM oraz projektowania scenariuszy zachowań w witrynie.

  9. 09

     Lekcja 9. Prototypowanie i klikalne układy

    Porozmawiajmy o różnicy między prototypem a ostatecznym layoutem. Dowiemy się, jak tworzyć klikalne prototypy w Figmie i jak poprawnie zaprezentować pomysł klientowi przed etapem projektowania wizualnego.

  10. 10

     Lekcja 10. Sieci neuronowe w projektowaniu stron internetowych

    Uczestnicy zapoznają się z nowoczesnymi sieciami neuronowymi, które wspomagają projektantów: Midjourney, Leonardo AI, Ideogram, ChatGPT i innymi. Dowiemy się, jak wykorzystać je do generowania obrazów, ikon i pomysłów, a także jak wykorzystać sztuczną inteligencję jako akcelerator procesów, nie tracąc przy tym autorskiego stylu.

  11. 11

     Lekcja 11. Praca z tekstami i mikrointerakcjami

    W tej lekcji omówimy, jak pisać teksty UX, formułować przyciski, etykiety i komunikaty interfejsu. Omówimy również podstawy mikroanimacji i mikrointerakcji w projektowaniu.

  12. 12

     Lekcja 12. Przygotowanie makiety do przekazania deweloperowi

    Uczestnicy dowiedzą się, czym jest system projektowy, jak prawidłowo zorganizować projekt w Figmie przed przekazaniem go do działu projektowania, czym jest tryb deweloperski i jak formatować instrukcje dla projektanta projektu. Ćwiczenia z przekazywania projektu do działu produkcji.

  13. 13

     Lekcja 13. Praca z briefem i zadaniami klienta

    Dowiemy się, jak czytać i analizować brief, zadawać trafne pytania, identyfikować cele biznesowe i grupę docelową. Porozmawiamy o tym, jak przekształcić życzenia klienta w wizualne rozwiązania.

  14. 14

     Lekcja 14. Jak zarabiać pieniądze jako projektant

    Lekcja poświęcona jest freelancingowi i rozpoczynaniu kariery. Dowiemy się, gdzie szukać klientów, jak prowadzić korespondencję, jak zaprojektować portfolio i stworzyć pierwszą sprawę. Przeanalizujemy zachowania na rozmowach kwalifikacyjnych i podamy wskazówki, jak pewnie zacząć.

  15. 15

     Lekcja 15. Praca nad projektem dyplomowym

    Każdy uczestnik przygotowuje pełnoprawny projekt: landing page lub interfejs aplikacji. Przeprowadzamy konsultacje, analizujemy błędy, dopracowujemy funkcje adaptacyjne i interaktywne, przygotowujemy prezentację.

  16. 16

     Lekcja 16. Obrona pracy dyplomowej i rekomendacje zawodowe

    Sesja końcowa: uczestnicy prezentują swój projekt, otrzymują informację zwrotną i certyfikat. Analizujemy również ścieżki kariery, perspektywy, specjalizacje i przedstawiamy indywidualne rekomendacje dotyczące rozwoju.

W rezultacie otrzymasz gotowy projekt swojego portfolio i certyfikat ukończenia.

 Sposób organizacji szkolenia

 Struktura klasy i wsparcie

  •   90 minut w każdą sobotę.

    Mini-grupa, prezentacje na żywo i odpowiedzi na pytania dotyczące projektu.

  •  Praca domowa z informacją zwrotną

    Listy kontrolne krok po kroku, komentarze w programie Figma i zalecenia dotyczące ulepszeń.

  •  Materiały i szablony

    Biblioteki komponentów, palety, przykładowe układy i odniesienia.

Kurator: Dmytro Rodionov

Full-Stack Developer

Ponad 15 lat w branży deweloperskiej.

 Cena i zestaw

Start - 20 września 2025 r.

 Płatność miesięczna lub w jednej racie. Liczba miejsc w grupie jest ograniczona.

Płatność jednorazowa
3625 zł
  • Dostęp do wszystkich materiałów
  • Informacje zwrotne na temat zadań
  • Certyfikat i pomoc przy tworzeniu portfolio
Miesięcznie
 3 x 1400 zł
  • Elastyczny harmonogram płatności
  • Te same warunki uczestnictwa

Wyślij skany

Skontaktujemy się z Tobą i odpowiemy na pytania.

     Pytania i odpowiedzi

    Najczęściej zadawane pytania

     Czy kurs jest odpowiedni dla osób bez doświadczenia?

    Tak. Program jest przeznaczony dla początkujących: zaczynamy od podstaw i stopniowo komplikujemy zadania.

     Czy potrzebujesz płatnego oprogramowania?

    Darmowa wersja Figmy w zupełności wystarczy. Narzędzia AI są opcjonalne, pokażemy alternatywy.

     Czy będzie dyplom/certyfikat?

    Tak, wystawiamy certyfikat ukończenia kursu i pomagamy w umieszczeniu Twojej sprawy w portfolio.

    Referencje

    „Miesiąc po kursie dostałem ofertę od firmy produkcyjnej. Nauczyłem się, jak szybko i schludnie składać strony.”

    - Olga N.

    „Dużo praktyki i rzeczywistych procesów: przekazanie, tryb deweloperski, tokeny. Bardzo praktyczne.”

    - Andriej K.

    Zarejestruj się do transmisji strumieniowej

    Gotowy do rozpoczęcia? Zrób pierwszy krok już dziś

    Zostaw zgłoszenie - pomożemy Ci wybrać format i odpowiemy na pytania.

    pl_PL